Typ: Ciężki samochód pancerny
Kraj pochodzenia: ZSRR
Rok produkcji: 1933-34
Wysokość: 2.10 m
Długość: 4.85 m
Szerokość: 2.20 m
Waga: 5,1 T
Pancerz: 9 do 15 mm (w), 0.24-0.59
Silnik: 4-cylindrowy benzynowy GAZ
Moc: 40 KM
Prędkość: 55 km/h
Zasięg: 200 km
Uzbrojenie: 1 x 37 mm (1,46 cala) 7K gun
2 x 7,62 mm DT (0,3 cala) karabiny maszynowe
Wyprodukowano: około 90 sztuk
Załoga: 4 (dowódca, strzelec, przedni strzelec, kierowca)
Prace nad serią samochodów opancerzonych BAI rozpoczęły się w 1932 roku z własnej inicjatywy biura projekcyjnego Izhorsk, na czele z nijakim Dyrenkov'em. Była to pierwsza konstrukcja radziecka wyposażona w potrójną oś podwozia. Powstał w wyniku doświadczeń i badań przy użyciu "Ford'a Timken", Od którego odziedziczył wiele cech, miedzy innymi 40 konny silnik forda, zawodną skrzynię biegów oraz podówjny. Ostatecznie model BAI był punktem wyjściowym dla całej serii ciężkich samochodów pancernych BAI-M, BA-3, BA-6, 9 i BA-BA-10.
Prace nad serią samochodów opancerzonych BAI rozpoczęły się w 1932 roku z własnej inicjatywy biura projekcyjnego Izhorsk, na czele z nijakim Dyrenkov'em. Była to pierwsza konstrukcja radziecka wyposażona w potrójną oś podwozia. Powstał w wyniku doświadczeń i badań przy użyciu "Ford'a Timken", Od którego odziedziczył wiele cech, miedzy innymi 40 konny silnik forda, zawodną skrzynię biegów oraz podówjny. Ostatecznie model BAI był punktem wyjściowym dla całej serii ciężkich samochodów pancernych BAI-M, BA-3, BA-6, 9 i BA-BA-10.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz